Tuesday, December 21, 2010

Sorry !

Tuesday 21.12.2010
Receive msg(s) from him : 

0733 am
Tdo lgy eyh ?

0801 am
P mana ? Kta nk soh antr helmet , kul 8 dh ny .

0807 am
*Also the same msg

0808 am 
Tdo ja tau , nty smpai lmbt , dia gk y mara . Apa lh .

And dapat lh misscall yang melambak-lambak dari B . So sorry lh B . Aku punya lh tido mati smpai tk sedar msg and kol dr dia . Sedih gila . Act , smlm aku ckp kt dia aku nk pegi belaja moto . Lepas tu , aku suruh lh dia antar helmet dekat aku pg td . Alik-alik aku pulak yang tk bgun . Ber-asap lh dia kan . Aduhyai , sorry lg skali . Smlm jugak aku janji kat dia nak jumpa hari ni lepas aku pegi belaja moto . Then , abg aku guna moto pegi keja . Masalah-masalah . Geram gila aku . Nak kena menjawab pulak dgn badut ni . After that aku bg tau lh jugak yang tak boleh nak jumpa dgn si pengarang jantung ni . Punya lh merajuk B aku ni . Tp sumpah mesti comel . HAHA , puji pakwe sendiri . *cmpa lg . Pakwe aku , suka aku lh . HAHA . So aku decide nak kol and pujuk dia . Naseb lh cair jugak . Takot betol dia merajuk lama-lama . Merana aku tahu ? Sayang u B . Love u lagi . Rindu B again . Kita meet kames ni okay ?

Sorry , Sorry , Sorry . I promise I don't do it AGAIN . XOXO

No comments:

Post a Comment