Friday, February 11, 2011

B , why you ?

Oh , this time is sad story . Macam mana aku nak mulakan . Em , act aku tak balek dari hostel this week . Tapi aku balek for a reason , nak melawat Badut's father yg baru meninggal . So sad to him and to me too . Maybe dah sampai masa kan B . Tapi tak sanggup tgk B sedih and u cry Alot . I know that . And thats mean I'm take care of you . B , maybe kau kena move pegi KL . Nak tinggal Yunk dekat sini ? Up to you , sayang . Aku tau diorang tak kan tinggalkan kau sorang2 kat rumah tu . Mesti ada orang yang akan jaga kau B . Tapi kau jauh sangat B . I'll miss you like crazy here . Its to much for me . Please understand me . Don't upset me . I still love you like before . And its more when the day is moving . I just want you , not others . DON'T LEAVE ME SAYANG .

Innalillahhiwainnaillahirajaun
Takziah to Mr. Abdul Wahab
Nuuar's father
05++ am , 110211 , Friday

No comments:

Post a Comment