Wednesday, February 2, 2011

Help !

Ahaha , bgn pagi-pagi dah sembur maki kan . Kesian Badut kena tanggung kan . Bkn salah Badut pun . Adeh , syg-syg apa lh naseb dpt Buah Hati Pengarang Jantung mcm ni . Cewahh , lebih-lebih pulak aku . Apa sudah jadi ? Haa , nak cita lh ni . Tetiba ja Ibu bising ckp tayar moto pecah . Damn Shit ! Semalam kelua tak rasa pape pun . Aduhyai , kira mcm semua salahkan aku lah kan . Dah aku yang drive paling last . BALA-BALA . Apasal lah kau datang dlm hidup aku hah ? Lepas tu , apa lagi . Aku lah kena tolak pi kedai jawabnya . Gila kau . Tengah hari dan yang paling penting tengah panas . Aku tak kira apa dh kan . Ajak my sis jugak-juak pi tolak moto sama-sama . Aisehmen , baru ja sampai depan lorong . Ada polis pulak . Dia siap lambai-lambai paggil lagi . Dup dap dup dap lh aku . Naseb ada jeh lesen moto . Kalu tak lagi terok . 'Haa , ada lesen . Nak kelua benda apa kena pakai ?' Aku ckp , ' Nak p kedai moto , tayar pecah ' . 'Oh , tak perasan , takpa lh . Ceh , tak guna . Buat getaq bulu jaa . Haha . Act , panjang lagi dialog ni tp pendekkan ja lh . So , tolak punya tolak punya tolak *tiru Badut . Pegi lah kedai moto cina dekat dgn rumah . Aisehmen lagi sekali , dh nk tutup . Al-maklumlah , Chinese New Year . Naseb jumpa Haris . Dia keja situ kot . Tak tau pulak aku . Ada lagi sorang mamat kt dlm kedai tu . Along . Haish , naseb gentleman mamat ni . Siap tlg hantar moto p kedai lagi satu . Aku and wany follow naek moto dia . Cewah , siap ada sticker Along Fara tau . Btw , thanks sgt-sgt lh kan dh tlg ktaorg . So , tgu kat situ sampai siap and then Balekkkk . Fuhh .

No comments:

Post a Comment