Saturday, April 16, 2011

Damn


Okay Guys . This is such a old story . Tapi selama ni tak update pun . Why ? Lantak lah . Blog aku , pasal aku lah . HAHA . Aish , go on jeh . Satu hari yang terik , aku pulang dari sch lalu menuju ke asrama . HAHA . Ayat mcm bangang . So , bila sampai dekat dorm tiba-tiba tgk LOCKER aku , izzwa and chirah terbuka padlock . Rasanya pagi tu kami semua kunci locker alah ni . Habes tu , Barua mana yang garek tangan pi bukak locker kami ni . Okay , maybe salah kami . Izzwa and chirah letak kunci sekali . Tapi hari tu dorang ter-tinggal dalam dorm . Aku pulak mmg hari-hari tgl bawah tilam , tapi tak penah kena bukak pun .Start pada hari jadi benda ni , aku tak tgl kunci dah . Serik ohh , Alhamdulillah tak hilang apa-apa . Just terasa mcm kena selongkar . Mcm ugut pun ada jugak lah . Thats why lah photo kat atas ni ada kat locker aku . Watch-out BITCH :D

No comments:

Post a Comment