Sunday, May 1, 2011

Again

 Before arrive

Queensbay lagi . HAHA . Ikot aje lah . Adek aku yang gegeh sangat nak pegi ni . So , ayah aku bawak je lah . Sempat jugak lah snap some photo . Act , tak planning pun nak QB . Nak pegi rumah cousin sebab she getting married . Aww , suka gila . Aku pun nak jugak , cepat-2 . -___- . Hee . So , parents aku nak pegi sangat rumah dorang , batu lanchang , just nak pegi tolong-2 bagai kan . Kan family , kena lah ringan-2kan tulang sekalian . HAHA . Anyway , dekat QB saja jeh pegi POPULAR . Borong stationary kat sana . Habes takda keja lah aku ni kan . HAHA . And then , tgk knife . Sengget ja , :) . Kononnya aku nak try lah . Hiris kat ibu jari aku . Sekali , erghh . Jari ter-potong . Babi punya knife . Darah kelua banyak gila . Makan dalam jugak lah pisau ni . So aku tau knife ni tajam . HAHA bodoh sial aku . terus lari cepat-2 cari toilet . Basuh jeh . Bengkak sampai skrg . Takda plaster pulak . Sesapa bole sedekah ? Hee tak malu betol . After that , lepak rumah cousin . Then balik , tidur dalam kereta XD . Null

In QB . Saja terhegeh-hegeh :*) 


No comments:

Post a Comment