Monday, May 9, 2011

Hmmph =(





Perlu ka jadi cm ni weh ? Semua benda salah faham . Aku tak tau nak salahkan sapa . Tapi nampak macam semua benda mmg letak salah dekat aku lah kan . Kononnya aku lah orang keTIGA . Aku lah jahat . Aku lah punca . Aku lah penyebab semua masalah kan . What the hell ? I dont know your relationship . Sumpah aku tak penah tau weh . Tiba-2 jadi benda mcm ni , ingat aku takda perasaan ka . Aku membe ja . Sikit pun tak penah lebih . Macam yang hampa tau , aku tengah tunggu someone yang tak tau bila dia balek . And his my boyfriend . Kena tunggu mcm orang bodoh sorang-2 . Kalau tak nak simpati pun . Fikir ja benda waras . Apa kejadahnya aku nak orang laen . Okay fine , aku mmg tak salahkan ang weh . Kita satu dorm dulu . Nak kata rapat , kira kepala boleh masuk lah jugak kan . Tapi aku tau ang sedih . Semua sebab malam tu . Aku nak settle , org mesti dah anggp benda lain . Even ang kata Okay , aku tau ang rasa mcm mana . At least aku pegi settle dgn ang sebab aku hormat ang sebagai kawan aku . Takda niat langsung nak berebut dgn ang . I'm sorry okay . Betul-2 minta maaf dekat ang . Hope ang happy dengan sapa pun ang relation okay . Kita tetap kawan kan kan . ILoveYou

p/s ; Tak sabar nak tunggu Bay-bie balek . Kalau B ada , mesti tak jadi semua benda ni . IMissYou sayang :'(


No comments:

Post a Comment