Saturday, July 23, 2011

Lagi lagi . . .

Assalamualaikum


Exam again , hesh lah cikgu-cikgu du***** hoi . Tak tau ka bebudak seksa . HAHA , macam mana pun kena lah duduk exam jugak . Nak lari ? Mana sgt lah nak pegi kan . Kiri kanan kiri kanan dalam hostel tu jugak . Al-maklumlah nasib badan . Terima shj :) . However , dah habes pun exam tu 3 hari . Paling kuat sehari sampai 4 subjek . Haa , ganas betul sch aku . Nak study gila tak sempat lah . Hentam tulis ja apa lintak kat otak ngoi ni . So , lets talk about target ! Hmm , aku ada target ni pun sbb cikgu yang suruh . Teruk kan . Kalu tak , aku bubuh maen-maen ja target . Ni baru aku pandai fikir sikit . Alhamdulillah , tuhan bukak jugak hati aku . 5A aku target , sikit ja even ada 10 subjek . Tak kisah lah A apa pun . A+ ka , A ka A- ka . Janji A , dah cukup buat aku puas hati . Hee :D . The sbject is ; Chemistry , Malay , Maths , Agama and Physics . Haha , mcm susah ja kan . Takpa , kata orang lepas usaha kena tawakal . Amin :)

No comments:

Post a Comment