Tuesday, June 7, 2011

Faith

Assalamualaikum


Entry ni nak cerita sikit pasal moto aku :)







Ni haa , model apa bia lah . Nak cerita tak tau lah benda apa yg tak bertuah . Aku ka moto ni . Kerap sgt tayar pancit pehal entah . Sekali jalan tak pakai tayar baru tau . Haiya , pasal benda ni asyik kena marah ja dgn parents . Kejap-2 pancit . Apa lah nak jadi kau moto sayang . HAHA

So , nak cerita pasal semalam . Kelua lah pegi penang kan dgn kawan aku . Saja lah kelua jejalan . Kalu tak teperap ja kat rumah . Tak mintak pun jadi benda ni . HAHA . Sikit lagi ja nak turun bridge dah . Tetiba aku kat belakang rasa melelong ja -.-' . Mmg panik lah kejap kan . Habes tu , dga orang cakap ' tayar pecah ' . Mak kau , keramat betul ayat tu . HAHA . Mau gelak mcm MAK LAMPER dah aku atas moto tu . Mmg mcm org gila dah cari workshop . Tak tahan dah asyik gelak ja . Terus behenti moto tepi jalan . Abah kau , ada pulak dekat divider tulis ' TAYAR PANCIT , 017---- ' > < HAHA . Nak kol ka ? Bangang betol . Ya Allah , apa lah dugaan . Mmg tak kol lah weh . Buat malu ja . Tetiba nampak sorang bangla ni patah balek ", . Wah , dah agak mmg dia nak tolong . Sekali nampak jarum da . HAHA . Benda kecik ja , masalah jadi besar dah . Kedengoi sekor-2 . HAHA , lepas tu aku gelak lagi atas moto . Tak bole lupa lah . Syukur Alhamdulillah , dapat jalan balek moto ni . Funny ever X)

And then jumpa lagi kawan dekat QB . Makan dekat Kapitan . Then balek .

No comments:

Post a Comment