Tuesday, June 7, 2011

Korean


Assalamualaikum

OMGeeee . Shit or wharever it is . Aku rasa dah kena jangkitan sama macam kawan aku , Hana Ariyoshi . Arghh , 'KOREAN FEVER' . Oh , jatuh cinta dah dgn mamat-2 korea . Abah kau , punya lah comel muka . Adeh , maybe korang cakap aku KOLOT ka pasal lambat sgt dalam hal-2 korea ni . Tak kesah apa dah . Tengah bahagia ni . HAHA . Start dgn abang aku lah ni . Mentang-2 duduk U , sekali balek dekat 1++ movies dia bawak dalam n.book . Mana tak gila aku . First tu tak interested langsung nak bukak file 'Korea' . After that , tgk adek aku layan gila movie-2 korea . Then , aku survey ja apa yg ada . Sekali nampak 'Boys Over Flower' dgn 'His Beautiful' . Haa , movie ni lah yg kawan-2 aku dok gila sgt dekat hostel . So , hari ni saja-2 try dgn 'B.O.F' . Alahai , sweet nak mampus . Even movie ni dah lama , Aku baru nak minat kan . Apa lah . Tapi tak kacau kau kan . HAHA . Oh damn , dah stuck sgt-2 dgn movie ni . Tapi tak habes lagi sb abang aku yg sebok tu nak tgk movie baru yg dia load . Tak sabar gila ni nak habeskan . Chaiyok ! XD


Adorable

Superbb :)

Aww , Gu Jun Pyo , Lee Min Ho . Most superbb . Dah gila kat kau lah Gentle . GRR , comel gila-2 . HAHA .
(*:

No comments:

Post a Comment